GAUDEIX D’UN SANT JORDI A SETCASES
Enguany per la diada del llibre i de la rosa tenim una promoció on els oferim el servei de mitja pensió al Restaurant Can Tiranda.
L’OFERTA DE MITJA PENSIÓ INCLOU:
- Ampolla de cava de 1/2 i assortiment de galetes Birba de benvinguda
- Esmorzar buffet al Restaurant Can Tiranda
- Sopar al Restaurant Can Tiranda (menú)
- Allotjament a Mas Can Buixat
Preu: 58,50€/persona i dia (IVA inclòs)
Condicions de la promoció
- Reserva realizada per telèfon
- Estancia mínima de dues nits
- Promoció vàlida per a reserves realitzades entre els dies 15 i 27 d’abril
- Aquesta promoció s’ha de contractar amb una antelació mínima de 2 dies
- La promoció no inclou el servei d’habitacions
El Restaurant Can Tiranda és el restaurant amb més tradició de Setcases i dels més antics de la Vall de Camprodon, va obrir les seves portes cap a l’any 1923 i des d’aquell moment a part d’anar acumulant experiència, sempre ha tingut el mateix objectiu: posar a la disposició dels seus clients una cuina de mercat de la màxima qualitat i elaborada tradicionalment, fidels a la manera de fer que, amb tanta saviesa i emoció, els han anat transmetent els pares, avis i besavis des de fa gairebé un segle.
El Restaurant Can Tiranda es troba a tan sols 100m aproximadament de Mas Can Buixat, és gràcies a aquesta proximitat que podem oferir aquest servei. Click aquí per a més informació del restaurant.
Feliç Sant Jordi!
1 Comment